Sunday, January 9, 2011

5 perkara annoying bila bershopping!

hey semua!
bertemu lagi kita. sory lah kalau ada yang duk menangis keluar air mata darah merindui aku. takpe kak bedah saya kembali dengan lebih mantap dan mapan!
ok lah, untuk kali i akan bercerita tentang 5 perkara yang i rasa annoying bila keluar membeli-belah. ntah, maybe kau pun rasa sama macam aku rasa kot.

Monday, January 3, 2011

aku bengap sikit. kau bijak kan? tolong..


hey! entri kali ni  nak tanya pembaca-pembaca sekalian.
bukan soalan add math spm pon. 
tak susah kot.tapi sampai sekarang aku masih tertanya-tanya. 
nak tanya lecturer aku kang ade yang makan penampor jepun.

so, kau orang yang bijak bestari tu.
tolong rungkaikan soalan yang dah duk betapa
berkurun lamanya kat otak aku ni. boleh?

Sunday, January 2, 2011

untuk bacaan lelaki sahaja. gadis dilarang!


hey! rajin pulak aku update. almaklumlah tahun baru kononnye. 

WARNING yaa: ENTRI IN UNTUK BACAAN PARA JEJAKA SAHAJA. GADIS DILARANG! 

kalau nak baca gak sebarang sakit hati, jantung, gaut diabetes adalalah tidak ditanggung oleh penulis.