Thursday, December 23, 2010

what you want to do before you die?

as usual, musim-musim cuti ni. melepak depan tv. menjadi couch potato memang cita-cita yang kesampaian.
hari rabu, 708 pukul 10 malam memang wajib.
haruslah rumah aku takde hbo, cinemax, star movie. memang dah gian nak menonton movie malam-malam. nak ke wayang haruslah travel 120km dulu ke panggung terdekat. apa boleh buat? tahi kambing bulat. kan?

tak kan lah nak bersinetron indonesia pulak malam-malam. haruslah geli geleman dengan adegan slomo yang tak bertempat sambil bermonolog dalaman.

Monday, December 20, 2010

top 10 most anticipated movies of 2011

helo readers! wah macam ramai pulak pembaca blog nih. walaupon kadang-kadang aku rase macam aku tulis, aku yang baca sendiri.kan?
oklah, sebelum aku kene lahar dengan korang semua. baeklah kita mulakan carta top 10 kita.