Monday, October 26, 2009

what if?

apa akan jadi kalau seorang lelaki kata rindu dekat "dia"
tapi "dia" itu seorang kawanya.yang juga lelaki.

bff or bf?

Sunday, October 18, 2009

errmm...dia

dia kata dia nak bunuh engkau!
aku kata bunuh aku dulu..
dia kata engkau datang dan pergi macam tak ada apa-apa
aku kata sebab dia tak pernah nak hargai apa yang engkau buat
dia kata engkau memang macam tu
aku kata dia yang tak pernah nak ambil tau

sebab dia tak pernah rasa apa yang aku rasa
tapi engkau masih taksub dengan dia
sebab engkau masih buta!


yeah~jiwang sekejap

Tuesday, September 29, 2009

not that bad!

memandangkan skarang still in raya mood..
ni ade lagu raya from meet uncle hussain ft LDanielle
tajuk: mensyukuri syawal



agak best laa jugak pada telinga aku.
yg nyanyi tu LD since MUH's vocalist left the band..
layan je laa.

Friday, September 4, 2009

good enough?



again.
malas nak tulis..
tengok lah gambar-gamabar nih






who is coke?
who is pepsi?

nak jadi yg mana satu??



Monday, August 31, 2009